בטוח צריך ביטוח

לא סתם הכותרת של כתבה היא " בטוח צריך ביטוח".

כל אחד צריך ביטוח, ככה זה בימינו – כל אחד רוצה להיות בטוח שאם יקרה לו משהו הוא יהיה מוגן, מישהו ידאג לו. 

כאשר מדובר על משכנתא, התנאי לקבלתה היא ביטוח חיים וביטוח נכס. מיד בסיום תהליך לקיחת המשכנתא יציע לכם הבנק שנציג חברת הביטוח יצור אתכם קשר ויציע ביטוח משכנתא ומבנה. אי אפשר לפסול על הסף את האפשרות הזאת אך חשוב לזכור שביטוח דרך הבנק בדר כלל לא כולל בתוכו ביטוח נזקי צד ג'. 

מה זה ביטוח צד ג'? 

זה מוכר לרבים מעולם הרכב – שבו הוא משמש כדי לכסות את הנהג מפני נזקים שהוא עלול לגרום לצדדים שלישיים כמו נהגים אחרים וכלי הרכב שלהם. בעולם הנדל"ן, המשמעות היא דומה. 

ביטוח דירה צד ג' מכסה נזקי גוף ונזקי רכוש שנגרמים לצד שלישי שנמצא בביתכם – וכן נזק שעלול להיגרם לרכוש של אדם אחר בביתכם. כמו בעולם הרכב – מטרת הביטוח הזה היא למנוע מצב עתידי שבו תיאלצו חלילה לשלם סכומים גבוהים במיוחד כפיצוי עבור הרכוש או האדם שנפגעו.

דוגמאות: שריפה של דירה סמוכה או נזק מהצפה/נזילה לשכנים שלכם. הביטוח יכול לכסות את הנזק שבעלי החיים שלכם (כלבים או חתולים) גרמו למבקרים בדירה שלכם (בתנאי שבוצעו כל ההוראות בחוק הקשורות למקרה ספציפי זה).

כמו בעולם המשכנתאות, גם בעולם הביטוח טמון כסף רב. רוב הציבור נרתע מלהיכנס לתחום המסובך הזה אבל יש מקרים רבים שסדר בפוליסות ביטוח יכול להניב חיסכון של עשרות אלפי שקלים. יש לנו כמה שאלות פשוטות לגבי הביטוח שלכם:

גם במשרד האוצר הבינו שהנושא מאוד חשוב ועל מנת לעזור לציבור הקימו אתר מאוד ידידותי שבו אתם יכולים לראות את כל הביטוחים שלכם ואפילו לבצע השוואת מחירים.

אבל אנחנו יודעים שלרוב האוכלוסייה הנושה הביטוחי לא מובן – כל חברת ביטוח מציעה כיסויים לא מובנים לכן 

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם ונציגים של סוכנות הביטוח יצרו עמכם קשר בנוגע לכל סוג ביטוח הקיים. 

חשוב לציין שאנחנו, במעגלים פיננסים סבורים שבכל תחום יש מומחים שלו. לכן אנחנו משתפים פעולה עם הטובים ביותר בתחום הביטוח .

אנחנו, חברת מעגלים פיננסים והעומד בראשה אנדי קליימן
מזמינים אתכם להצטרף למעגל הלקוחות הרחב שלנו!